Известие

Collapse
No announcement yet.

ABS/EBD System failure

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ABS/EBD System failure

    Здравейте момчета.. сутринта се събудих със мисълта да поразджиткам със моята красавица из града.. е да ама не Запалих колата и след малко изгасна поради загуба на обороти... учудено я паля втори път, същата работа... на 3-тия път я запалих заедно със педала на газта - зачуди се за малко и все едно не отчиташе педала докато бях на по-ниски обороти след 2000 оборота стрелката се засили на горе до към 4000 - изчука нещо под капака, изгуби обороти и това беше. Повече не пожела да запали. Самият звук при завъртане на стартера не е същият.. преди беше както си е на обикновена кола.. обаче сега е съвсем плавно и въобще няма признаци на запалване. Леко тракане чувам някъде под колата. Сутринта когато завъртя стартера след 2-3 секунди ми изписва грешките:"ABS System Failure" и след което "EBD System Failure". Свалих акумулатора сложих го към 16:00 след обяд, но без резултат абсолютно същата работа със разлика че грешките се махнаха.. какво означават тези грешки и общо взето какво да предприема... от вторник съм на работа и май със рейса ще пътуваме
    Колата е 147 1.6 120hp TS

  • #2
    Специално за грешките са от слаб акумулатор. И при мен се показват в студовете ако не е карана повече от седмица. За тракането не знам, дано не е нещо сериозно.


    Comment


    • #3
      Значи бащата го свали сутринта към 11 часа и каза, че го е оставил да се зарежда. След като го сложихме към 16 грешките ги нямаше, но все още не можеше да запали и си чуваше лекото притракване отдолу.. ще отида да кача клип и след което ще сваля акумулатора да се зарежда цяла нощ.. утре ще видя какво ще стане..
      Last edited by LegendaryChris; d.m.y г., 19:02.

      Comment


      • #4
        На първо време провери, дали си е на мястото ангренажният ремък.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          ето за това става въпрос http://vbox7.com/play:a2ad850087
          Не обърнах внимание на ангренажния утре сутринта ще го видя...

          Comment


          • #6
            Замервал ли си точката на замръзване на охладителната течност преди зимата?


            Comment


            • #7
              не..

              Comment


              • #8
                Това ,че ти се чува по странно при въртене на стартера е иманно от тва ,че акумулатора ти така като чувам не е много добър. Провери това за което ти е писъл колегата в горния пост.

                ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

                Само виж в казанчето за какво става въпрос, има ли газово колатс
                алфа ромео 156 тс

                Comment


                • #9
                  Звучи, като че ли няма компресия.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    f

                    Няма газ колата.

                    Comment


                    • #11
                      Въпросните грешки нямат общо с двигателя. Много вероятно да е презкочила зъб на ангренажния ремък. Задължително проверка и се подготви психически. Ако съм прав и е прескочила няколко зъба вероятно ще е чукнала и клапани, но нека не те вкарваме във филми, нека я види майстор първо.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Нека той да каже вечерта преди да я изгасиш какво и се е случило ако си я карал спокойно и не си я пляскал ще има доста да поразсъждаваме. Колкото да презкочи зъб от нормално каране нз дали е възможно. Отитвам се да разбера дали ти си направил нещо или просто лош късмет.
                        алфа ромео 156 тс

                        Comment


                        • #13
                          c

                          Последно я карах в събота сутринта и то за 10-тина минути.. обаче дърпах един от една преспа и я узорих малко но за кратко време 10-тина секунди. След това се прибрах и я зарязах не съм я карал. До тогава си беше добре. Сутринта запали както казах по-горе но изгуби обороти и изгасна... и на 3-тия път я настъпих на 4000 оборота - изщрака нещо под капака и изгасна.

                          Comment


                          • #14
                            Ами най вероятно тогава е станало нещо за другия път ще знаеш да не дърпаш . Същност не се знае дали тва е причината ,но може да е прескочила някой зъб след като си я тормозил. Дано да е нещо малко.
                            алфа ромео 156 тс

                            Comment


                            • #15
                              Не намирам темата, но някой беше скъсал ангренажен ремък от блокирала водна помпа заради замръзнала охладителна течност.


                              Comment

                              Working...
                              X